جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ساعت ۱۲:۳۳
فرماندار اسفراین:

احزاب نقش مؤثری در مشارکت سیاسی و یکپارچگی ملی دارند

فرماندار اسفراین با اشاره به اینکه احزاب نقش بسیار موثری در مشارکت سیاسی دارند، گفت: ارتباطات سیاسی همیشه در حوزه فعالیت از سوی این گروه‌ها محقق می شود.
احزاب نقش مؤثری در مشارکت سیاسی و یکپارچگی ملی دارند,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری، فرماندار شهرستان اسفراین، در نخستین جلسه احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان اظهارکرد: نقش احزاب را در نظام جمهوری اسلامی نمی‌توان نادیده گرفت، آنها در جامعه با اهداف و کارکردهایی که دارند مسیر توسعه و حرکت به سمت جلو را طی می کنند.

وی به دو نقش مهم احزاب در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: مشارکت سیاسی و یکپارچگی ملی دو هدف اثرگذار احزاب در جامعه هستند .

فرماندار اسفراین گسترش مشارکت سیاسی در حوزه توسعه سیاسی را مهم دانست و گفت: استفاده از این ظرفیت باعث جلب مشارکت آحاد مردم در میادین سیاسی جامعه از جمله انتخابات می شود‌.

وی یکپارچگی ملی را یکی دیگر از کارکردهای مهم احزاب در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: وحدت و همدلی مردم و مسئولین می تواند جامعه را به سمت جامعه پذیری سیاسی و مدیریت منازعات سیاسی در جامعه هدایت کند.

نوری در سخنان پایانی خود به انتخابات پیش رو اشاره داشت و گفت: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی نظام است و احزاب می توانند در برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی به واسطه اهداف و برنامه ها و تشکیلات سازمان یافته خود مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک