جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ساعت ۱۲:۲۰

هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس برگزیدگان خود را شناخت

دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی پس از بررسی و جمع بندی نظر هیئت داوران این دوره از جشنواره نتایج پایانی را به شرح ذیل اعلام کرد.
هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس برگزیدگان خود را شناخت ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، در بخش کشوری نظر نهایی هئیت داوران بلقیس سلیمانی، علیرضا ایرانمهر  و مجتبی هژبری به شرح ذیل است:
در بخش کشوری، فهیمه مدحتی با داستان او در هوای گرم  از خوزستان نفر اول، طاهره مشایخ با داستان تا دروازه بهشت از گیلان به عنوان دوم و افسانه آقایی با داستان اطراف خلازیز از تهران رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
در بخش استانی نظر نهایی داوران حسن گلچین، تیمور غلامی و علیرضا بیدی به شرح ذیل می باشد:
در بخش استانی
نفر اول مصطفی توفیقی با داستان اتوبوس از فاروج، نفر دوم ام البنین ابراهیمی تنها با داستان صحنه از جاجرم، نفر سوم سید حسن آسوده با داستان نیم روی سلطانی از اسفراین، نفر چهارم محمدرضا ابراهیمی ایور با داستان امید از گرمه، رتبه پنجم به طور مشترک به مهدی داورپناه با داستان زمین به دور جای خالی می چرخد از اسفراین و اسما دلبری با داستان دلم می خواهد پیشانی ام به مامان برود از اسفراین تعلق گرفت.
همچنین مرضیه آغ قلعه با داستان انتظار شیرین رتبه ششم و ناهید سدیدی با داستان گل آروانه از اسفراین رتبه هفتم بخش استانی را کسب کرد.
بر اساس این گزارش
در بخش نوقلم نظر نهایی داوران حسن گلچین، تیمور غلامی و علیرضا بیدی به شرح ذیل می باشد:
سیده باران عسگریانی با داستان خانه درخشان از بجنورد نفر اول، فاطمه یوسفی با داستان خاطرات بازی از شیروان و کارن کمایستانی با داستان کارن از اسفراین، عنوان سوم این بخش را به خود اختصاص داد.
همچنین در بخش نوجوان، نازنین عباسپور با داستان روزهای سخت دربرمان از اسفراین حائز رتبه شد.
گفتنی است؛ هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی شامگاه ۲۴ تیرماه با معرفی و تجلیل  از نفرات برگزیده بخش های مختلف در مجتمع فرهنگی و هنری نسیم اسفراین به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک