جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ساعت ۸:۰
نماینده مردم اسفراین ،بام و صفی آباد در مجلس:

۱۵ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه برق روستاها جذب و هزینه شد

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامي گفت: طی سه سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه برای شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد جذب شد.
 ۱۵ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه برق روستاها جذب و هزینه شد ,

امان اله حسین‌پور، نماینده مردم شهرستان های اسفراین ، بام و صفی آباد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به دهگردشی‌های انجام شده و درخواست‌های مکرر روستاهای زیر مجموعه در رابطه با بهسازی شبکه‌های برق اظهارکرد: طی این سه سال بیش از ۳۰ روستا در دو شهرستان حوزه‌های انتخابیه از برکات طرح بهارستان بهره‌مند شدند.

 حسین پور افزود : با پیگیری  و نشست‌های صورت گرفته با وزارتخانه‌های متبوع و شرکت توانیرو بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات برق روستاهاجذب و هزینه شد.

وی افزود: این طرح شامل جابه جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تعویض یا تقویت ترانس‌های روستاها در صورت وجود مشکل و نصب پست‌های جدید برق بود که در مجموع، با اجرای این طرح تمام شبکه برق روستاها به روزرسانی و اصلاح شده و معایب آن برطرف و شبکه پایداری در روستاها ایجاد است.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
باقری | 1402/04/27
0
0
با سلام اطلاع رسانی از اقدامات عمرانی وخدمات ارایه شده به مردم کار خوبی است ولی به نظر بنده این کار می بایست از طریق اداره مربوطه صورت گیرد . نماینده مردم در مجلس کارهای مهم تری از جمله تهیه و تصویب قوانین ،درجهت تسهیل زندگی هم وطن نان دارد که بهتر است وقت خودشان را در این زمینه صرف نمایند
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک