دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ - ساعت ۲۱:۲۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بخشی از مشکلات را حل می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انتقال پساب فاضلاب بجنورد به شرکت پتروشیمی بخشی از مشکلات آب استان را حل خواهد کرد.
انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بخشی از مشکلات را حل می‌کند,خراسان شمالی+بجنورد+رضا نوری+پساب بجنورد+پتروشیمی بجنورد

به گزارش عصر اترک به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا نوری در شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: استفاده ناصحیح از هرچیزی از جمله آب، اسراف و حرام است.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر کمبود آب و بحران آب، خواستار مشخص شدن سهم آب شرب، سهم آب کشاورزی، دامداری، صنعت و… شد و گفت: کمبود آب باعث معضلات اجتماعی عدیده در استان و عدم گذشت و عفو مراجعین به دادگستری با موضوع دعاوی آب می‌شود.

وی در ادامه به پیگیری انعقاد قرار داد انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی اشاره کرد و افزود: انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بخشی از مشکلات آب استان را حل خواهد کرد.

حجت الاسلام نوری در خصوص عفاف و حجاب نیز بیان داشت: هم موضوع کاهش آب و هم عفاف و حجاب بسیار مهم هستند و ایجاد رضایتمندی مردم می‌تواند به پیشبرد اهداف فعالیت‌های فرهنگی در این خصوص کمک کند لذا مسئولین برای جلب رضایتمندی مردم باید شبانه روزی کار کنند.

وی فرصت محرم و صفر را برای انجام فعالیت‌های مذهبی بی‌نظیر دانست و گفت: همیشه لازم نیست با افراد مقابله شود اما با افکار و اندیشه‌های انحرافی آنها باید برخورد صحیح فرهنگی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از دانشگاه‌ها نیز خواست تا بر بخش‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب نظارت صحیح داشته باشند و خاطرنشان کرد: برای تأمین خوابگاه‌های دانشجویی نیز باید مساعدت و تلاش شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک