سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ساعت ۱۴:۰

والیبالیست فاروجی تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا را از دست داد

عی حاجی‌پور والیبالیست فاروجی تیم ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت در بازی برابر آرژانتین، دیدار با کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها را از دست داد.
والیبالیست فاروجی تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا را از دست داد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک  از فاروج، در مسابقه بامداد امروز مقابل آرژانتین مطابق انتظار علی حاجی‌پور از ابتدا در زمین قرار گرفت و اتفاقا تا زمانی که در میدان حاضر بود عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و یکی از بهترین‌های ایران بود تا اینکه یک بدشانسی بزرگ و تلخ به سراغ او آمد.

در ست سوم بازی جواد کریمی پاس را به مورد اعتمادترین بازیکن خود در این مسابقه یعنی علی حاجی‌پور ارسال کرد و او هم قصد داشت با پرشی بلند ایران را صاحب امتیاز کند. با این حال جوان دهه هشتادی والیبال ایران هنگام فرود به زمین با یک مصدومیت شدید که به نظر می‌رسید از ناحیه زانو بود، مواجه شد.

حاجی‌پور بعد از این آسیب دیدگی به شدت احساس درد می‌کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او چند دقیقه‌ای روی زمین بود و پزشک تیم هم مشغول مداوایش شد و در ادامه نیز به شکل تلخی با برانکارد از زمین خارج شد و بردیا سعادت جای او را گرفت.

1895899

انتهای ییام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک