جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ساعت ۱۴:۸
مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

۲۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی در اسفراین معدوم شد

مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان اسفراین کشف، ضبط و معدوم‌سازی شد.
۲۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی در اسفراین معدوم شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سعید بخشنده، مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه در سه ماه اول امسال ۲ هزار و ۶۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان اسفراین توسط کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان بازدید شده است، اظهار کرد: در این بازدیدها مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ‌گذشته و فاسد از سطح اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان اسفراین کشف و معدوم‌سازی شد.

بخشنده با بیان اینکه در این بازدیدها ۲۵ مورد پرونده تخلفات به مراجع قضایی معرفی شد افزود: این بازدیدها به‌صورت مستمر و هر ۳ ماه یکبار توسط تیم بازرسی متشکل از بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای شهری و روستایی و بهورزان در سطح شهر و روستا انجام می‌شود.

وی هزار و ۴۶۶ مورد کلرسنجی از آب شرب، ۸۲ مورد آزمایش‌های میکروبی و ۴ مورد آزمایش شیمیایی آب شرب را از دیگر فعالیت‌های بهداشتی در مدت سه ماه ابتدای امسال نام برد.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ثبت شکایات خود از طریق سامانه ۱۹۰ اقدام یا با شماره ۳۷۲۳۱۹۰۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک