یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ساعت ۲۱:۴۰
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی:

صندوق کارآفرینی امید خراسان‌شمالی برای ۷۱ زندانی اشتغال ایجاد کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: این صندوق با پرداخت ۵۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت برای ۷۱ زندانی در استان اشتغال ایجاد کرد.
صندوق کارآفرینی امید خراسان‌شمالی برای ۷۱ زندانی اشتغال ایجاد کرد,خراسان شمالی+بجنورد+صندوق کارآفرینی امید+زندان

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا،هادی رضا زاده اظهار کرد: با سازمان امور زندان‌ها در خصوص توانمندسازی و خودکفایی زندانیان رها از بند تعاملاتی شده است تا این روند ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: تحقیقات نشان می دهد که اشتغال و کسب و کار زندانیان آزاد شده موجب کاهش بسیار چشمگیر میزان جرم و جنایت می شود و آنها به روال عادی زندگی خود بر می گردند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی افزود: این صندوق پارسال هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک پرداخت کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال ما قبل آن سه برابر شد.

وی اضافه کرد: این اعتبار در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات و در جهت محرومیت زدایی و حمایت از صاحبان مشاغل پرداخت و برای بیش از هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

رضا زاده بیان کرد: این تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، سفر رییس جمهور و اعتبارات داخلی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر پرداخت اعتبارات تکلیفی در راستای مسوولیت اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید با انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی از نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و امور زندان ها حمایت می کند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک