شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ساعت ۱۳:۳۱
رزمنده دفاع مقدس:

منافقین از سراسر دنیا نیروهای نیابتی جذب کرده اند

یک رزمنده دفاع مقدس گفت: منافقین، امروزه دیگر با لباس متحدالشکل در دنیا مطرح نیستند آنان در سراسر دنیا نیروهای نیابتی جذب کرده‌اند.
منافقین از سراسر دنیا نیروهای نیابتی جذب کرده اند,

غلامحسین لنگری، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار عصراترک در اسفراین در خصوص شکل‌گیری سازمان منافقین اظهار کرد: سازمان منافقین در جریان انقلاب اسلامی همچون دیگر گروههای مبارز، حضور فعال داشت؛ ولی بعد از پیروزی انقلاب و آرمان‌هایی که حضرت امام خمینی (ره)  برای انقلاب اسلامی تعریف کرد و با اهداف سازمان مجاهدین خلق متفاوت بود راه خود را از انقلاب اسلامی جدا کرد و به رویه مسلحانه خود ادامه داد.

لنگری اضافه کرد: این سازمان از همان ماه‌های اول انقلاب در همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران به طور ضمنی با پرسش جمهوری اسلامی (آری یا نه) مخالفت کرد،  و بعدها در انتخابات اولین دوره ریاست‌جمهوری، رجوی را کاندیدا، اعلام کرد که امام خمینی با این جمله (کسی که در همهپرسی رای نداده حق ندارد رئیس‌جمهور شود)  مخالفت خود را با این شخص اعلام کرد.

وی ادامه داد: این سازمان باهدف ایجاد احساس ناامنی در مردم  و حکومت نوپای انقلاب اسلامی می‌خواست این نظام را از میان بردارد؛ بنابراین دست به خشونت و ترور گسترده در بین مردم بی‌دفاع و زنان و کودکان شهرهای مختلف کشور از جمله، تهران، شیراز،  اهواز،  مشهد،  قم،  اصفهان،  مازندران، همدان،  گیلان،  کردستان و دیگر استانهای کشور زد.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: از شخصیتهای سیاسی و تأثیرگذار انقلاب نیز می‌توان به ترور آیت‌الله بهشتی،  محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور وقت، محمدجواد باهنر،  آیت‌الله مدنی، آیت‌الله دستغیب، علی صیاد شیرازی و بسیاری از انقلابیون دیگر اشاره کرد.

وی با اشاره به برخی از جنایات این سازمان در جریانات دهه شصت اظهار کرد: در طول جنگ تحمیلی نیز این سازمان دشمنی خود را نشان داد و با تحرکاتی که در منطقه غرب داشت، تلفات جانی و تسلیحاتی گستردهای به نیروهای نظامی ایران وارد آورد.

وی گفت: رویهای که مسعود رجوی در پیش گرفته بود القای ترس و وحشت،  با خرابکاری و ترور در جامعه بود ولی بعد از مسعود رجوی و تغییر رهبری این جریان به مریم رجوی روش این سازمان نیز تغییر ۱۸۰ درجه‌ای داشته و از طریق لابی‌گری با سران برخی از کشورها و جاسوسی برای آنان و ایجاد دسیسه و  دخالت در امور پنهان دولت‌ها به کسب درآمد و افزایش قدرت خود می‌پردازد.

لنگری خاطرنشان کرد: برخلاف تصور ما از این گروهک  که زنان و مردان با لباس‌های متحدالشکل از خود به‌عنوان ویترین به نمایش می‌گذارند این سازمان از نیروهای نیابتی مختلفی از آمریکا، کانادا و کشورهای مختلف اروپایی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/رضازاده

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک