شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ساعت ۲:۱
نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

۵۲ پزشک متخصص جذب مراکز درمانی اسفراین شدند

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سه سال اخیر  ۵۲ پزشک متخصص برای شهرستان اسفراین جذب شدند.
 ۵۲ پزشک متخصص جذب مراکز درمانی اسفراین شدند ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، امان آله حسین‌پور اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان اسفراین کمبود پزشک متخصص بود ، بر این اساس در جهت رفع این نیاز در شهرستان، رایزنی‌هایی با وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت تا کمبود پزشک متخصص طرحی در شهرستان جبران شود به طوری که در حال حاضر بیش از ۵۲  پزشک متخصص در شهرستان اسفراین فعالیت دارند.

حسین‌پور افزود:  ۳۰ نفر از این پزشکان در درمانگاه تخصصی اسفراین و ۲۲ نفر نیز با راه اندازی مطب‌های شخصی در سطح شهر در حال ارائه خدمات به مردم شهرستان هستند.

وی گفت: طی سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ پزشک متخصص جذب این شهرستان شد که نسبت به شهرستان‌های همجوار از جمله بجنورد و سبزوار در رتبه برتر قرار گرفت.

وی ادامه داد:  در سال ۱۴۰۰ ، بیش از ۱۶ پزشک متخصص  و ۱۳۹۹ نیز بیش از ۱۵ پزشک متخصص جذب اسفراین شد . 

نماینده  اسفراین ، بام و صفی آباد تاکید کرد:  تلاش کردیم تا مشکل کمبود پزشک متخصص با توجه به اهمیت و نیاز شهروندان، در کم‌ترین زمان ممکن رفع شود و در این راستا خدمات مهمی همچون ارائه مسکن و مکان مناسب برای اسکان پزشکان پیش بینی شده است. 

 حسین‌پور توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان را یک نیاز و ضرورت مهم برای حمایت از مردم دانست و اظهار کرد: در تلاشیم تا روند فعلی ارائه خدمات بهداشت و درمان در شهرستان اسفراین  را به حد مطلوب برسانیم و بر این اساس تاکنون اقدامات حمایتی از پزشکان متخصص در جهت جذب و نگه‌داشت آنان انجام شده است به طوری که چهار پانسیون ویژه پزشکان به ارزش ۳.۵  میلیارد تومان راه‌اندازی شده است. 

وی خاطرنشان کرد: متخصص‌های پوست ،چشم،گوش و حلق و بینی، داخلی، قلب، عفونی،کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، زنان، اطفال، مغزواعصاب، دندان پزشکی، جراحی عمومی وبیهوشی از رشته‌هایی هستند که شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی به کلینیک تخصصی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک