یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ساعت ۱۳:۱۱
رئیس مجلس شورای اسلامی:

فرصت‌ها را در اختیار جوانان بگذاریم تا اقتصاد را متحول کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت و نیروی جوانان باید به حداکثر برسد؛ چراکه جمعیت ما رو به پیری است و ضروریست فرصت را در اختیار جوانان تحصیل‌کرده و مردم قرار دهیم تا اقتصاد را متحول کنند.
فرصت‌ها را در اختیار جوانان بگذاریم تا اقتصاد را متحول کنند,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین گرامیداشت شهدای شهرستان اسفراین اظهارکرد: بزرگ‌ترین درسی که می‌توان از شهدا و دوران مقدس گرفت، حرکت بر مدار عقلانیت، معنویت و عدالت است.

قالیباف ادامه داد: همه مردم ایران و مردم خطه خراسان در هشت سال دفاع مقدس در میدان جنگ افتخارآفرینی‌های بزرگی کردند و در دفاع از سرزمین اسلامی، انقلاب و امنیت  کم نگذاشتند.

وی افزود: من به مردم ایران، شهدا و رزمندگان بدهکار هستم و در قبال آن‌ها وظیفه دارم.

قالیباف ادامه داد: امروز بسیاری از جوانان شاید تصاویری از شهدا را می‌بینند اما نتوانسته‌ایم افتخارات این شهدا را برای آن‌ها بازگو کنیم .

وی با اشاره به اینکه امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمنان  برای کشور و مردم چالش‌های زیادی ایجاد کرده است،

وی در ادامه گفت: به‌عنوان یک راوی جنگ می‌گویم چالش و دردسرهایی که در دوران جنگ و دهه ۶۰ ‌ با آن  مواجه بودیم به طور حتم بیشتر از زمان کنونی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رزمندگان و شهدا برای دفاع از ارزش‌های دین خدا حرکت کردند .

وی افزود: وجود سنت‌های الهی بستر پیروزی را فراهم کرد؛ چون تجهیزات و امکانات لازم در زمان جنگ تحمیلی را نداشتیم.

قالیباف اظهار داشت: فرهنگ و باور توانستن تا جایی اشاعه پیدا کرد که امروز جزو ده قدرت برتر هستیم.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌ها باید تبدیل ثروت شوند، گفت: با تمام سختی‌ها و فشارهای دشمنان و تحریم‌های بی‌قاعده باید روش‌های تبدیل سرمایه به ثروت را تغییر دهیم .

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت و نیروی جوانان باید به حداکثر برسد؛ چراکه جمعیت ما رو به پیری است و تروریست فرصت را در اختیار جوانان تحصیل‌کرده و مردم قرار دهیم تا اقتصاد را متحول کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

بهره‌مندی از خرد جمعی نیز در تحول اقتصادی تأثیرگذار خواهد بود و هدف ما باید به نفع رساندن بیشتر به مردم و طبقه محروم جامعه باشد .

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک