شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ساعت ۱۲:۴۵

ارغائی به‌عنوان پنجمین مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین در دو سال اخیر منصوب شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی علیرضا ارغائی را به سمت مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین منصوب کرد.
ارغائی  به‌عنوان پنجمین مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین در دو سال اخیر منصوب شد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، علی نبوی، معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، ضمن تشکر از اقدامات صورت‌گرفته در این مجتمع، بر افزایش تولید محصولات باارزش افزوده بالاتر و اولویت‌بخشی به طرح‌های توسعه‌ای تأکید کرد.

در ادامه این نشست، با تقدیر از عباس بیابانی، مدیرعامل سابق مجتمع صنعتی اسفراین، علیرضا ارغائی به‌عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه بزرگ صنعتی معرفی شد و عباس بیابانی در هیئت‌مدیره این مجتمع به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

علیرضا ارغائی پیش‌ازاین انتصاب، مدیر صنایع پیشرفته و فناوری‌های نو ایدرو بوده و دانش‌آموخته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف است و سوابق اجرایی دیگری چون مجری طرح بازسازی و نوسازی صنایع عراق و سوریه، مدیرعاملی شرکت گسترش صنایع بلوچ، مجری بازسازی کارخانه قند دزفول، رئیس هیئت مدیریت شرکت دریا دانش فناور پارس و... را در کارنامه خود دارد.

همچنین پس از پایان جلسه علی نبوی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایدرو، دکتر مقیمی معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو، مهندس اوجاقی مدیر بهره‌برداری ایدرو و هیئت همراه با همراهی مهندس ارغائی مدیرعامل جدید این مجموعه، از بخش‌های مختلف شرکت بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد بزرگ صنعتی و تولیدی را بررسی کردند.

مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است.

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک