دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ساعت ۱۹:۳۵
امام‌جمعه موقت بجنورد:

مجازات عاملان جنایت سبزوار درملأعام، اثر بازدارندگی در جامعه دارد

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: اگر عاملان جنایت سبزوار زودتر و همان‌طور که در روایات هست درملأعام به مجازات برسند اثر بازدارندگی و تربیتی در جامعه دارد.
مجازات عاملان جنایت سبزوار درملأعام، اثر بازدارندگی در جامعه دارد,خراسان شمالی+بجنورد+امام جمعه+شهید الداغی+جنایت سبزوار

حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی در گفتگو با خبرنگار بجنا با اشاره به اینکه ۲ عامل در جنایت سبزوار دخیل است، بیان داشت: یک عامل جوان‌های چاقوکش است که به‌عنوان یک آسیب اجتماعی باید ریشه‌یابی شوند و عامل دیگر پوشش نامناسب در سطح جامعه است.

وی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب الهی و قانون الزام‌آور اجتماعی است، افزود: پوشش نامناسب در جامعه به دیگران آسیب می‌رساند و امنیت فرد بی‌حجاب را از بین می‌برد.

امام‌جمعه موقت بجنورد با اشاره به نقش خانواده در تربیت فرزندان، گفت: اگر در محیط خانواده محبت و تربیت صحیح نباشد جرم و جنایت در جامعه اتفاق می‌افتد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فداکاری شهید الداغی نشئت‌گرفته از ایمان، جوانمردی، ازخودگذشتگی و غیرت آن است.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی عنوان کرد: هدف اصلی دشمن این است که بی‌حجابی را در میان افراد جامعه به‌عنوان یک کار ارزشمند و متمدنانه جلوه بدهد.

وی با اشاره به اینکه  قوانین حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مطابق با شرایط امروز باشند، افزود: قوانین باید به شکلی باشد تا هم تأثیرگذار بوده و هم امر به معروف که یک وظیفه همگانی است مورد حمایت تمامی دستگاه‌ها قرار بگیرند.

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: در وقایع اخیر تعدادی از سلبریتی‌ها آگاهانه یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کردند و دشمنان نظام بارها عنوان کردند که اهداف خود را به‌وسیله این افراد در داخل کشور پیاده می‌کنند.

رئیس‌دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خراسان شمالی گفت: اگر عاملان جنایت سبزوار زودتر و همان‌طور که در روایات هست درملأعام به مجازات برسند اثر بازدارندگی و تربیتی در جامعه دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب توطئه‌های خود را علیه نظام آغاز کرد، گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر و مشابه آن شکست بزرگی خورد؛ اما دست از توطئه‌های خود برنمی‌دارد تا در کشور ایجاد ناامنی کند.

انتهای پیام/ یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک