دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ساعت ۱۱:۳۱
نماینده مردم بجنورد در مجلس:

تغییر در وزارت صمت، امور اساسی مردم را تحت الشعاع قرار می‌دهد

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت از لحاظ گستردگی فعالیت، از وزارتخانه های مهم محسوب می شود که با زندگی مردم در ارتباط است و هر تغییر در این وزارتخانه موجب تغییر در امور اساسی مردم می شود.
تغییر در وزارت صمت، امور اساسی مردم را تحت الشعاع قرار می‌دهد,خراسان شمالی+بجنورد+محمد پاکمهر+نماینده مجلس+وزیر صمت

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، سیدمحمد پاکمهر در خصوص عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: این وزارتخانه با امور مختلفی از جمله نظارت بر بازار، کم فروشی و پیگیری نیازهای اساسی مردم سر و کار دارد و هر گونه تغییر و تحول در این وزارتخانه باید با منطق انجام گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت و گستردگی وزارت صمت به طور ناخودآگاه، می تواند در مواردی نارضایتی را نیز به همراه داشته باشد که این موضوع امری طبیعی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاطمی امین فردی سالم، نجیب و صالح است، گفت: وی در این حوزه عملکرد موفقی داشته و در ایفای وظایف خود کم کاری نکرده است.

وی یادآور شد: شرایط حاکم در بازار خوردرو حاکی از این است که در مواردی مشکلاتی وجود دارد که می توان با همدلی و هم افزایی آن را برطرف کرد.

پاکمهر به موضوع تفکیک بخش بازرگانی از وزارت صمت اشاره کرد و افزود: تفکیک در بخشی از وظایف این وزارتخانه سبب چابک سازی وزارت صمت می شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس خاطر نشان کرد: فاطمی امین در تمامی مسائل حوزه وزارتخانه صمت عملکرد مطلوبی را از خود برجای گذاشته است و در مواردی که کمبودی وجود دارد، باید آن را با همکاری قوا برطرف کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک