دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ساعت ۸:۱۸
فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم خبر داد:

کشف ۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از کشف ۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف ۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در جاجرم,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، رضا قندی، فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم در همین رابطه بازرسی از واحدهای صنفی را آغاز کردند.

 

فرمانده انتظامی جاجرم با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از واحدهای صنفی، بیش از ۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف کردند، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی با بیان اینکه در همین رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، تصریح کرد: قاچاق کالا، سلامت اقتصادی جامعه را مورد هدف قرار داده و مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره‌تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک