سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ساعت ۵:۰
سرپرست شهرداری جاجرم:

۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر جاجرم افزوده شد

سرپرست شهرداری جاجرم گفت: درخواست الحاق به محدوده شهر جاجرم، مهرماه امسال به مساحت ۵۰ هکتار در ضلع جنوب غربی شهر جاجرم به کارگروه امور زیربنایی استان ارائه شده بود که به تأیید رسید.
 ۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر جاجرم افزوده شد,

محمد ایزدی، سرپرست شهرداری جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصراترک از تحقق یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت شهری جاجرم و ایجاد تغییرات در طرح تفصیلی شهر جاجرم و به‌ثمررسیدن یکی از مطالبات چندین‌ساله شهروندان جاجرمی و برنامه‌های اولیه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جاجرم در حوزه توسعه ساخت‌وسازها و کنترل بازار زمین و مسکن در سطح شهر خبر داد. 


ایزدی افزود: پس از طی تشریفات لازم و اخذ مجوز از شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان سرانجام در کمیسیون ماده ۵ روز گذشته شهر جاجرم با پیگیری‌های مجموعه شهرداری، شورای شهر و فرمانداری به سرانجام رسید و نقشه تفکیکی آن با نگاه مثبت اعضا و ریاست جلسه به تأیید نهایی کمیسیون ماده ۵ و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار رسید.

ایزدی افزود: همچنین با مطالعه و کاوش انجام شده در کار مشترک شهرداری و اداره میراث شهرستان و تعیین حریم صورت‌گرفته در  محدوده تپه حیدران، همچنان و به‌صورت هم‌زمان طرح الحاق ۱۰ هکتار زمین در امتداد محلات عارف جاجرمی نیز در دست اقدام است.

وی ابراز داشت: با این طرح علاوه بر ایجاد سایر کاربری‌های خدماتی لازم در سطح شهر، بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین مسکونی در اختیار شهروندان به جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت و محدوده شهر جاجرم پس از گذشت ۷ سال از تصویب طرح تفصیلی از ۴۹۴ هکتار به ۵۵۰ هکتار تغییر یافت.

سرپرست شهرداری جاجرم ضمن تشکر از همدلی و همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، از نگاه مثبت معاونت هماهنگی عمرانی استاندار، فرماندار و مجموعه راه و شهرسازی استان و شهرستان در خصوص رفع دغدغه چندین‌ساله شهرداری و شهروندان جاجرمی تقدیر و تشکر کرد و  نوید اخبار و تدابیری جدید در حوزه ساخت‌وساز، اقدامات کنترلی بازار زمین و مسکن و تفکیک و آماده‌سازی ۵ هکتار زمین مسکونی دیگر را به شهروندان داد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک