جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اخبار ویژه | کد خبر: ۶۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ساعت ۱۹:۲۰

صحنه سازی مضحک داوران فیلا برای حذف امید کشتی ایران مقابل حریف گرجی

قهرمان طلایی کشتی ایران در المپیک لندن و یکی از دو شانس مسلم کسب مدال از المپیک ریو در رشته فرنگی، در سومین دور رقابت های ریو 2016 با قضاوت بحث برانگیز و مشکوک داوران مقابل حریف گرجی بازنده شد تا در بهترین حالت به برنز بیاندیشد. امید نوروزی که برای تکرار قهرمانی به ریو آمده بود، با دسیسه واضح داوران مواجه شد و در حالی که در سراسر کشتی ، فرد برتر و هجومی بود با دو اخطار داور وسط و تایید رییس تشک دو امتیاز از دست داد و در ادامه نیز هیچ اخطاری به حریف گرجستانی داده نشد تا امید کشتی فرنگی ایران برای دو طلا در روز سوم رنگ ببازد.
 
به گزارش اترک نیوز به نقل از  تابناک، بولکواتزه در رقابتهای قهرمانی اروپا در لتونی برنز گرفت و کشتی گیر خطرناکی است اما مقابل نورورزی یکپارچه در لاک دفاعی فرو رفت و هر چند به نظر امید نوروزی برای برتری برابر چنین کشتی گیرانی نباید مشکلی داشته باشد اما با رای داوران و امتیازهای عجیب و غریب بازانده شد.
 
داوران ابتدا برخلاف جریان مسابقه، در وقت دوم یک اخطار به نوروزی دادند تا یک امتیاز فنی به حرف گرجی اش برسد اما در ادامه و در حالیکه سراپا حمله شده بود نزدیک به دو دقیقه هیچ تذکری به بولکادزه ندادند تا در مسابقه ای که حیرت کشتی شناسان را در پی داشت، قهرمان المپیک لندن حذف شود.
 
پیروزی دشوار و نفسگیر امید نوروزی مقابل حریف گمنام ونزوئلایی
 
 

مهمترین مدعی وزن و حریف نوروزی بدون شک فرانک استابلر آلمانی قهرمان سال گذشته جهان بود. استابلر سال قبل با برتری مقابل ریو هان سو کره ای قهرمان جهان شد. این کشتی گیر آلمانی در جهانی 2013 بوداپست برنز گرفت و در المپیک لندن هم پنجم شد. رسول چونایف از جمهوری آذربایجان نفر سوم جهان و قهرمان سال گذشته رقابتهای جهانی که از 71 کیلوگرم به این وزن آمده از دیگر نفرات شاخص و خطرناک این وزن است.
 
تاماش لورنژ مجار و بالاخره اسلام بیک آلبیف قهرمان بزرگ روس رو هم باید در جدول مدنظر داشت. رقابتهای 66 کیلو گرم دیدنی خواهد بود و برای ما ایرانی ها دیدنی تر  هم خواهد بود اگر امید نوروزی دوست داشتنی با کسب نشان طلا شبی بیاد ماندنی را رقم بزند.
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک