شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اخبار ویژه | کد خبر: ۵۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ساعت ۱۲:۷
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - منطقه آسیا

جشنواره گل ایران در جزیره آمریکایی/ ایران شش گوام صفر

تیم ملی توانست گوام را به مانند بازی رفت اما این بار در جزیره کوچک حریف ٦-٠ شکست دهد،بردی که با کلکسیونی از اولین ها و دومین ها به دست آمد.
جشنواره گل ایران در جزیره آمریکایی/ ایران شش گوام صفر,

تیم ملی ایران توانست گوام را با نتیجه ٦-٠ شکست دهد، با هم تمام اولین و دومین های این بازی را مرور می کنیم.

اولین بازی در جزیره گوام

تیم ملی توانست در اولین بازی خود در گوام برابر میزبانش نتیجه فوق العاده ای بگیرد،چمن عجیب و آب و هوای متغیر این جزیره مانع از برد تیم ملی ایران نشد.

اولین گل ملی کمال و رامین

در بازی امروز تیم ملی کمال کامیابی نیا و رامین رضاییان اولین گل های ملی خود را به ثمر رساندند.این دو بازیکن پرسپولیس گل های دوم و سوم تیم کی روش را زدند.

اولین گلر اخراجی در مقدماتی جام جهانی

علیرضا بیرانوند با اخراج در دقیقه ٧٢ بازی با گوام ،اولین گلراخراجی تاریخ فوتبال ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی لقب گرفت.این دومین بازی ملی بیرانوند بود،او در بازی رفت برابر گوام گلراصلی ایران بود.

اولین گلری عزت الله پورقاز

عزت الله پورقاز بعد از اخراج بیرانوند ، پیراهن شماره ١٢ سوشا مکانی را پوشید و درون دروازه ی تیم ملی قرار گرفت.پورقاز فکرش را نمی کرد در دومین تجربه ملی اش گلری کند.

دومین برد کارلوس کی روش و دومین ٦-٠برابر گوام

کارلوس کی روش توانست در دومین رویارویی برابر تیم گوام بازهم پیروز شود و طلسم نباختن های گوام در جزیره را بشکند.ایران در این بازی بازهم ٦-٠ برد تا دومین ٦-٠ تاریخ فوتبال دوتیم را بازهم کی روش و شاگردانش به دست آورده باشند.البته ایران برابر تیم های دیگر آسیایی نتیجه ٦-٠ را تجربه کرده است.

دومین دبل طارمی برابر گوام

مهدی طارمی بازهم برابر تیم گوام توانست دو گل بزند.طارمی در بازی رفت نیز دو گل زده بود.با این دو گل ،طارمی در تیم ملی شش گله شد.

دومین بازی ملی چهار ملی پوش

کمال کامیابی نیا،علیرضا بیرانوند،عزت الله پورقاز و میلاد محمدی در بازی برابر گوام دومین بازی ملی خود را تجربه کردند.دیداری متفاوت و جذاب برای هر چهار بازیکن با حاشیه های جالب!

دو محروم برای بازی با هند

اشکان دژاگه و علیرضا بیرانوند با گرفتن مارت های رنگی از بازی برابر هند محروم شدند.ایران در بازی بعد خود در آزادی میزبان هندوستان خواهد بود.

 

 

به نقل از ورزش3

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک