دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ساعت ۶:۴۵
سرپرست هیأت ورزشی بدمینتون خراسان‌شمالی:

مبلغ قانونی هزینه بدمینتون استان اعلام شد

سرپرست هیأت ورزشی بدمینتون استان گفت: نرخ‌نامه اعلام شده اداره کل ورزش و جوانان برای سال ۱۴۰۲ برای مربیان بدمینتون مبلغ ۲۸۱ هزار تومن است که بنا به تشخیص هیأت بدمینتون استان این افزایش شهریه جهت همکاری با خانواده‌ها برای سال ۱۴۰۲ لحاظ نشد.
مبلغ قانونی هزینه بدمینتون استان اعلام شد,

رامین مهماندوست در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» با بیان اینکه تعدادی از والدین در خصوص افزایش شهریه این رشته ورزشی گلایه‌ای داشتند، اظهار کرد: نرخ‌نامه اعلام شده اداره کل ورزش و جوانان برای سال ۱۴۰۲ برای مربیان بدمینتون مبلغ ۲۸۱ هزار تومن است که بنا به تشخیص هیأت بدمینتون استان این افزایش شهریه جهت همکاری با خانواده‌ها برای سال ۱۴۰۲ لحاظ نشد.

وی افزود: در استان فقط سالن علیدخت در شهرستان بجنورد است که به‌صورت حرفه‌ای بدمینتون با چهار مربی خانم و هشت مربی آقا کار می‌شود همچنین با توجه به تورم، شرایط اقتصادی و به درخواست مربیان محترم از اردیبهشت‌ماه امسال تصمیم بر این شد که شهریه به مبلغ قانونی ۲۸۱ هزار تومان تغییر کند.

سرپرست هیأت ورزشی بدمینتون استان با تشریح اینکه این هیأت هیچگونه وسایل بازی در اختیار ورزشکاران ارائه نمی‌دهد، ادامه داد: هزینه توپ برای افرادی‌که توپ بدمینتون ندارند با توجه به جمع‌بندی که مربیان و اعضا هیات داشتند تصمیم گرفته شد، هزینه توپ کلاس آقایان برای هر ماه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و برای بانوان مبلغ ۸۰ هزار تومان پرداخت کنند.

مهماندوست تأکید کرد: تهیه توپ کاملا توافقی بین مربی و بازیکنان است و اجباری برای هیچ بازیکنی نیست اگر بازیکنان یک کلاس تصمیم بر این گرفتند که توپ توسط خود بازیکنان تهیه شود مربی موظف است که فقط شهریه اعلامی را از بازیکنان دریافت کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده تخلف از طرف مربیان لطفا خانواده‌ها حتما مراتب را  به سرپرست هیأت بدمینتون استان اعلام کنند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک