پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ساعت ۶:۰
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی:

مجوز احداث ۱۱۴ کلاس درس در استان صادر شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: مجوز احداث ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس برای نهضت ملی مسکن مجوز صادر شده است.
 مجوز احداث ۱۱۴ کلاس درس در استان صادر شد,

سید علی میرکریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک با بیان اینکه ساخت این  مدارس در راستای طرح‌های حمایتی مسکن ملی است، اظهارکرد: یک سوم از اعتبارات ساخت این مدارس تا پایان اسکلت‌بندی را وزارت راه پرداخت می‌کند و سایر مراحل با کمک خیرین ، منابع سفر مقام معظم رهبری، منابع آموزش و پرورش و استان انجام خواهد شد. 

وی افزود: این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه، شیروان۲ مدرسه، اسفراین ۲ مدرسه، فاروج، جاجرم، گرمه، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه احداث خواهد شد. 

میرکریمی مساحت این مدارس را بیش از ۱۳ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: ۶۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مدارس اختصاص داده شده است که با ساخت این مدارس،  استاندارد تحصیلی و افزایش سرانه‌های آموزشی استان ارتقاء می‌یابد. 

به گزارش عصراترک، سهم خراسان شمالی از طرح نهضت ملی مسکن،  سالانه ۱۱ هزار و ۶۹۰ واحد مسکونی و در مدت چهار سال، ۴۶ هزار و ۷۶۱ واحد مسکونی است. 

بر اساس آمار تاکنون ۸۱ هزار و ۸۶۴ نفر در استان خراسان‌شمالی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۳۶ هزار و ۸۹۷ نفر حائز چهار شرط هستند. 

تاکنون ۲۶ هزار و ۵۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی در قالب‌های انبوه‌سازی، انفرادی گروه‌ساخت، خودمالک، بافت فرسوده و مسکن شهری و روستایی در حال احداث است. 

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک