دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ساعت ۸:۱۹
خطیب نماز عید فطر:

عید فطر روز عیدی دادن به بندگان است

خطیب نماز عید فطر گفت: روز عید فطر روز عیدی دادن به بندگان است آنان که روزه می‌گیرند، برد کرده‌اند و آنها که روزه‌شکنی می‌کنند، ضرر کرده‌اند.
عید فطر روز عیدی دادن به بندگان است,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در خطبه نماز عید فطر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: تبریک عرض می‌کنم عید سعید فطر را به شما روزه داران انشالله خداوند از همه شما عبادات و اعمال نیکی که در این ماه انجام داده‌اید را قبول کرده باشد.

وی افزود: عید فطر، روز عیدی دادن به بندگان است آنان که روزه می گیرند، برد کرده‌اند و آنها که روزه‌شکنی می‌کنند، ضرر کردند.

خطیب نمازعید فطر گفت: امروز روزی است که آنانی که روزه می‌گیرند مانند روز قیامت پاداش می‌گیرند و روز عید فطر با خوشحالی می‌آیند نماز را برپا می‌کنند فردای قیامت هم همینطور است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین نوری ادامه داد: آنانی که تقوا پیشه کرده‌اند، معصیت نکرده‌اند، فرمایشات خداوند را انجام داده‌اند فردای قیامت روسفید خواهند بود.

خطیب نماز عید فطر بیان کرد: امروز بعد از یک ماه روزه‌دار بودن آمدید تا جوایزتان و عنایات خدا را کسب کنید و قطعا خداوند عنایاتش و غفرانش را بر شما خواهد داشت و فردای قیامت جایزه‌مان ان‌شاالله دیدار با پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) باشد.

در خطبه دوم حجت‌الاسلام و‌المسلمین نوری گفت: در راهپیمایی روز قدس، خراسان شمالی راهپیمایی ویژه‌ای داشت صد درصد افزایش جمعیت در روز قدس را شاهد بودیم.

خطیب نماز عید فطر بیان کرد: مردم ظلم‌ها و جنایاتی که در سوریه توسط اسرائیل انجام شده بود را دیدند که پنج افسر ارشد کشور ما به شهادت رسیدند که ان‌شاالله این مقدمه برای نابودی رژیم صهیونیست اسرائیل باشد.

وی ادامه داد: مطالبه دیگری که دارم این است که یک پروژه یک هزار و ۱۲۵ واحدی به نام برکت است که مردم برای این ثبت نام کرده‌اند تا خانه‌دار شوند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین افزود: اما اواسط پروژه این کار متوقف و بعضا کند شده و بسیاری از مردم مطالبه دارند ازمسئولین، نمایندگان مجلس و قوه قضاییه که این کار پیگیری شود و خیلی سریع‌تر به خانه‌شان برسند.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک