دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۲:۷
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی:

جایگاه دوم خراسان‌شمالی در رسیدگی به دعاوی کاری

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی برای دومین سال متوالی توانست رتبه دوم مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های دعوی کارگر و کارفرما را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.
جایگاه دوم خراسان‌شمالی در رسیدگی به دعاوی کاری,

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه گفت: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایات کارگر و کارفرما در مراجع حل اختلاف خراسان شمالی در سال گذشته از ۲۶ روز به ۱۳ روز کاهش داشته است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی کارشناسان واحد روابط کار استان خراسان شمالی در رسیدگی دقیق به پرونده‌ها و صدور رای قاطع برای طرفین گفت: دغدغه اصلی این اداره کل، صرفا رسیدگی به پرونده‌ها از حیث کمی نیست بلکه هدف ما احقاق حقوق مردم ضمن تلاش بر مصالحه و اشتغال مجدد کارگر و احیاء روابط دوستانه طرفین نیر می‌باشد.

اسلام خواه تصریح کرد: در سال بیش از دو هزار و ۴۳ پرونده به مراجع حل اختلاف شهرستانهای تابعه استان واصل گردید که پس از رسیدگی و مختومه شدن این پرونده‌ها ۳۰ درصد از آنها ختم به سازش شده است.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک