دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ساعت ۲۲:۵۵
فرماندار جاجرم:

مدیران برای توسعه همه جانبه شهرستان تلاش کنند

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: مدیران شهرستان با تکیه بر شعار سال برای آبادانی و توسعه همه جانبه شهرستان تلاش کنند.
مدیران برای توسعه همه جانبه شهرستان تلاش کنند,

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک از جاجرم، مصطفی حاج‌زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که با حضور مرتضی بهزادپور عنوان کرد: مدیران شهرستان با تکیه بر شعار سال برای آبادانی و توسعه همه جانبه شهرستان تلاش کنند.

حاج‌زاده گفت: در دو سال گذشته جلسات برنامه‌های مهارت‌افزایی در جوامع محلی روستایی توان افزایی جوامع روستایی برگزار شده که شناخت خوبی از مسائل روستایی بدست آمده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: هم‌افزایی مسئولین در شهرستان جهت اجرای برنامه‌های توسعه‌ای می‌تواند راه آبادانی شهرستان را هموار نماید. 

وی با بیان اینکه پسته یکی از محصولات اصلی کشاورزی شهرستان است گفت: در آینده نزدیک جهت توسعه و معرفی این محصول همایش پسته برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در طرح هم‌افزایی اقتصادی جوامع روستایی دهیاری‌ها نقش مهمی دارند که باید از این ظرفیت استفاده گردد.

فرماندار مطرح کرد: مهم‌ترین پروژه توسعه‌ای شهرستان، که یکی از مطالبات چندین ساله مردم است تکمیل محورمیامی، جاجرم، سنخواست، بجنورد است که قطعا بهره‌برداری از این پروژه موجب توسعه و آبادانی استان و شهرستان خواهد شد.

حاج‌زاده گفت: راه‌اندازی بازارهای محلی در روستاها  توسط دهیاری‌ها می‌تواند ضمن معرفی محصولات روستاییان موجب توسعه هر چه بیشتر روستاها گردد.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر یکی از چالش‌های شهرستان حوزه آب بوده گفت با بهره‌برداری از اداره منابع آب در شهرستان برخی از مشکلات کشاورزان و دامداران مرتفع خواهد شد.

حاج‌زاده گفت،: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی مدیران شهرستان سهم خود را از دستگاه‌های استانی بخواهند و با رایزنی نسبت به جذب کامل اعتبارات اقدام نمایند.

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک