دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ساعت ۷:۲
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان‌شمالی مطرح کرد:

گلایه کشاورزان از افزایش قیمت کود شیمیایی

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه‌مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سال‌جاری خبر داد.
 گلایه کشاورزان از افزایش قیمت کود شیمیایی,

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهار کرد: هرگونه اعمال افزایش قیمت بویژه برای نهاده‌های کشاورزی و کود می‌بایست بصورت فراگیر و در پایان سال زراعی به آگاهی و اطلاع کشاورزان برسد.

 محمدی با اشاره به گلایه‌مندی کشاورزان استان از افزایش بهای کود‌های شیمیایی بویژه اوره، بر توقف افزایش قیمت با توجه به آغاز کشت بهاره  تاکید کرد.

وی خواستار ایجاد کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون کشاورزی به عنوان فعالین بخش خصوصی برای پیگیری این افزایش قیمت‌ها شد.

محمدی افزود: با تشکیل این کمیته و با همراهی و حضور مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و سایر نهاد‌های مرتبط می‌توانیم هرچه سریعتر موضوع افزایش قیمت کود شیمیایی را پیگیری و بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی با انتقاد از وضع موجود یاد‌آور شد: افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و کود می‌بایست بصورت فراگیر و در پایان سال زراعی به آگاهی و اطلاع کشاورزان  استان برسد و سپس اعمال شود چرا که این امر آثار سوء را در فصل کشت برای کشاورزی استان همراه خواهد داشت.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک