دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ساعت ۲۱:۲۱

۸۶ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان‌شمالی توزیع شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌شمالی گفت: ۸۶ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در سطح فروشگاه‌های این استان ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز توزیع شد.
۸۶ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان‌شمالی توزیع شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، محمد هندآبادی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌شمالی اظهار کرد: از مجموع این میزان؛ ۲۹ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است که توسط یک شرکت استان از انجمن تامین کنندگان فروارده های خام دامی تامین شد.

وی افزود: این میزان گوشت وارداتی است به صورت پنج تیکه به طور میانگین با قیمت هر کیلوگرم۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در سطح فروشگاه های استان توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه واردات گوشت منجمد به کشور ادامه دارد برنامه ریزی کرده ایم که ماهانه حدود ۲۹ تن گوشت منجمد گوسفندی از طریق این شرکت با هدف تنظیم بازار وارد استان شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۳۶ تن گوشت منجمد گوساله نیز از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تامین شد که قیمت آن به ازای هر یک کیگوگرم ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است.

هندآبادی افزود: ۲۱ تن گوشت منجمد قرمز نیز از طریق واردکنندگان بخش خصوصی برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تامین شد که این گوشت نیز به قیمت سه میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به فروش رسید.

خراسان شمالی یکی از قطب های دامداری و دامپروری کشور است و در زنجیره تولید و ارزش در بخش دام سبک و طیور رتبه نهم کشور را دارد.

در این استان ۲ میلیون و ۳۶ هزار راس دام سبک، ۲ هزار ۳۵۰ نفر شتر، ۸۴ هزار و ۲۳۰ راس دام سنگین و در مجموع حدود سه میلیون واحد دامی در استان نگهداری و پرورش داده می شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک