سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ساعت ۹:۳۷
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد:

دنیا باید در مقابل ظلم به فلسطینیان بایستد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: امیدواریم که جبهه انسانی دنیا دست‌به‌دست همدیگر بدهد و در مقابل این همه فساد و ظلم رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان بایستد.
 دنیا باید در مقابل ظلم به فلسطینیان بایستد,

حجت‌الاسلام مهدی براتیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: اگر ملاحظه کنید حمله به بیمارستان، کشتن کودکان، به قتل رساندن و تجاوز به زنان برای هر انسان آزاد اندیش یک خط قرمز است.

وی افزود: آن چیزی که صهیونیست پشت نقاب فاسق و فاجرشان و ماسک مظلوم نمایی که زده بودند با استفاده از رسانه‌هایی که قبلا داشتند و آن‌ها را پوشش می‌دادند امروزه از بین رفته است و مردم دنیا متوجه عدم پایبندی این گروه ظالم غاصب و جعلی به قوانین بین‌المللی و قوانین انسانی هستند که بر همه ثابت شده و این باعث شده است که تنفر جهانی از رژیم اشغالگر بالا بگیرد.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: امیدواریم که جبهه انسانی دنیا دست به دست همدیگر بدهد و در مقابل این همه فساد و ظلم بایستد.

حجت‌الاسلام براتیان عنوان کرد: قدس اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام است چون چند دلیل بزرگ و اصلی دارد، یکی از این موارد این است که یک کشور مسلمان که از ملتش غصب شده و به بیگانه‌هایی که از کشورهای دیگر آنجا گردآوری شدند یک جامعه جعلی تشکیل دادند سپرده شده است.

وی ادامه داد: نکته دوم این است که یک حادثه بی‌سابقه در تاریخ دارد اتفاق میفتد با کشتار، جنایات، ظلم و اهانت، فرد مسلمان نمی‌تواند در مقابل ظالم سکوت کند و اسلام در مقابل این همه ظلم، فسخ و فجور قد علم می‌کند.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی است همچنین نکته دیگر قبله اول مسلمان‌ها است بسیاری از مراکز دینی که تو این کشور قرار دارد تخریب و توهین شده است.

وی افزود: نکته دیگری که وجود دارد، رژیم صهیونیست در حساس‌ترین نقطه جهان اسلام پایگاه نظامی ایجاد کردند و تمام امنیت منطقه را به خطر میندازند دولت‌های استکباری را دور همدیگر جمع می کنند و یک محور استعماری که به کشورهای همسایه تجاوز، غارت و دخالت می‌کند.

حجت‌الاسلام براتیان گفت: برای از بین بردن آئین و سنت‌های آن‌ها محور استعمار دخالت کرده و همیشه یک خنجری در پهلوی امت اسلامی که هر جا رابطه بین مسلمانان رابطه بین کشورها خوب شود رژیم صهیونیست از پایگاه خود برای تخریب آن‌ها استفاده می‌کند.

این مسئول علت دیگر اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام قدس است را اینگونه بیان کرد: صهیونیست خطر اخلاقی، سیاسی و اقتصادی بزرگی برای جامعه بشری است که دارد جای پای خودش را محکم می‌کند و باعث شده سلطه خودش را بر جهان قرار دهد نه فقط برای ملت ایران یا ملت‌های مسلمان هر چقدر ظلم ظالم بیشتر شود در هر منطقه‌ای مطمئنا بعد مدتی کوتاه زوال آن دولت زبان آن حکومت اتفاق میفتد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد اضافه کرد: وعده الهی و تجربه کشورهای دیگر هم این را ثابت کرده است و با توجه به ظلم‌های وحشیانه‌ای که رژیم جعلی اسرائیل در غزه در این چند ماه رقم زده ان شاالله به زودی شاهد نابودی او خواهیم بود.

وی ادامه داد: روحیه حمایت است که شهامت و شجاعت را افزایش می‌دهد وقتی مقاومت اسلامی از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت می‌کند آن‌ها با پشتوانه و پشتکاری که دیگران نشان می‌دهند برای حمایت از آن‌ها قوت قلب می گیرند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک