سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ساعت ۲۳:۲

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه استان خراسان‌شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه از استان خبر داد.
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه استان خراسان‌شمالی,

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال (جمعه، ۱۷ فروردین ماه) در استان و هماهنگ با سراسر کشور و جهان اسلام در مراکز شهرستان‌ها، شهرها و برخی مراکز بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاهای بزرگ برگزار خواهد شد.

محمدی بیان کرد: براساس تصمیم‌های گرفته‌شده، مراسم محوری راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در بجنورد از میدان شهید به سمت مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ شمالی خواهد بود. سپس آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی با دعوت از مردم روزه‌دار استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، این روز را روز طوفان خشم بزرگ افکار عمومی و آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

وی گفت: روز قدس امسال با توجه به گذشت شش ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کرانه باختری که به منجر به شهادت ۳۳ هزار نفر فلسطینی شد، اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک