سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ساعت ۲۰:۱۵
امام‌جمعه موقت بجنورد:

اصلاح قوانین راهکار حل مشکلات اقتصادی است

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور، باید به مسئله تولید داخل، اصلاح قوانین، امنیت اقتصادی سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم در بخش‌های مختلف تولید، توجه ویژه‌ای کرد.
اصلاح قوانین راهکار حل مشکلات اقتصادی است,

حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، با اشاره به اینکه سال‌ها باتوجه‌به مهم‌ترین مسائل کشور توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری می‌شود، اظهار کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی در بسیاری مسائل، به خودکفایی رسیدیم؛ اما دشمن مشکلات اقتصادی را از طریق تحریم‌ها ایجاد کرده و کشور را تحت‌فشار قرار داده است.

وی افزود: دشمن به دنبال آن است تا با فشارهای اقتصادی و از طریق تبلیغات رسانه‌ای، مردم از ارزش‌های خود دست بردارند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی گفت: بخش دیگر مشکلات اقتصادی به عدم مدیریت منسجم دولت‌ها و باور نداشتن به اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه با تأکیدات مقام معظم رهبری به مسئله تولید، راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی است.

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: دولت سیزدهم با اتکا به ظرفیت‌های کشور، تولید دانش‌بنیان را در کشور رونق داده که باعث رفع نیازهای داخلی و افزایش صادرات شده است.

وی در ادامه گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور، باید به مسئله تولید داخل، اصلاح قوانین، امنیت اقتصادی سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم در بخش‌های مختلف تولید، توجه ویژه‌ای کرد.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی اظهار داشت: همان‌طور که در مسائل مختلف با حرکت جهادی، کشور به یک استقلال رسیده است، باید در مسئله اقتصاد نیز برای جهانیان یک الگو بشویم.

وی با اشاره به اهمیت بالای رسانه‌ها در تبیین مسائل کشور، افزود: هدف تمامی رسانه‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های فرهنگی باید در جهت تبیین توطئه‌های دشمنان و رونق تولید باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر فرد در هر جایگاهی که قرار دارد می‌تواند در راستای تحقق شعار سال تلاش کند.
انتهای خبر/یزدانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک