یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ساعت ۱۵:۲۷
فرماندار اسفراین:

بخش خصوصی از اصلی‌ترین ملزومات تحقق شعار سال است

فرماندار شهرستان اسفراین گفت: حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصاد از اصلی‌ترین اقدامات لازم جهت تحقق شعار سال است.
بخش خصوصی از اصلی‌ترین ملزومات تحقق شعار سال است,

مسلم نوری در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک در اسفراین،  با اشاره به مشارکت مردم در تحقق شعار سال گفت: حضور و مشارکت مردم به‌ویژه بازاریان و اصناف ضامن جهش تولید است و بدون حضور مردم در اقتصاد اتفاق بزرگی را شاهد نیستیم و همه وظیفه داریم در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

وی ادامه داد: البته مشارکت مردم نیازمند زمینه‌سازی و همراهی بخش‌های مختلف در این عرصه است.

فرماندار اسفراین حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصاد را از اصلی‌ترین اقدامات لازم جهت تحقق شعار سال عنوان کرد و ادامه داد:  برنامه‌ریزی مناسب، همکاری صاحب‌نظران و مشارکت عملی فعالان اقتصادی و استفاده از زیرساخت‌های موجود و فعال‌کردن بسیج اصناف و اتحادیه‌های اصناف در ایجاد بازارچه‌های دائمی فروش محصولات با برند شهرستان را از جمله اقدامات مهمی است که می‌توان در این راستا انجام داد.

فرماندار اسفراین در رابطه مسائل فرهنگی و هنری، بر مشارکت مردم و هنرمندان در تولیدات فرهنگی و تحقق شعار سال تأکید کرد و با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی، می‌توانند در ترویج و تولید آثار فاخر هنری گام مؤثری در تحقق شعار سال بردارند، افزود: مشارکت مردمی در علم و در فرهنگ بسیار کلیدی است و تعامل بین هنرمندان و مسئولان اصلی‌ترین عامل در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری شهرستان است.

نوری با اشاره به هدف‌گذاری برای تحقق شعار جهش تولید، و نقش سازمان بهزیستی که یکی از نهادهای تأثیرگذار در آموزش و تولید محصولات صنایع‌دستی است، گفت: امسال  سازمان بهزیستی باید توانمندسازی، بازتوانی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت پوشش را با ایجاد تعاونی‌های خرد و اشتغال خرد برای جامعه هدف خود مدنظر قرار دهد.

وی ادامه داد: مددجویان بهزیستی با ایجاد کارگاه‌های کوچک و مشاغل خانگی می‌توانند نقش مؤثری در جهش تولید ایفا کنند.

مسلم نوری با تأکید بر نقش صنایع شهرستان در تحقق شعار سال، افزود: باید تلاش کنیم زنجیره فولاد در شهرستان کامل شود و برای حمایت از سرمایه‌گذاران جهت افزایش تولید به‌ویژه در بخش خصوصی اعلام آمادگی می‌کنیم.

فرماندار اسفراین با تأکید ریاست‌جمهوری برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در همین راستا، حمایت از تولیدکنندگان را وظیفه اصلی دولت عنوان کرد و افزود: رئیس‌جمهور بر تسهیل شرایط و رفع موانع تولید تأکید دارند و صنایع را در جهت ارتقای سطح تولیدات خود کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: رونق اقتصادی صنایع شهرستان موجب افزایش امید مردم خواهد شد.

 

انتهای خبر/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک