یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ساعت ۱۴:۲۳
استاندار خراسان شمالی:

تحقق شعار سال با همراهی دستگاه‌های اجرایی میسر می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: تحقق شعار سال با همراهی دستگاه‌های اجرایی و همت مدیران اجرایی بر تحقق این موضوع میسر می‌شود.
 تحقق شعار سال با همراهی دستگاه‌های اجرایی میسر می‌شود ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، محمدرضا حسین نژاد امروز در نشست شورای اداری استان به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور افزود: برنامه‌های تحقق شعار سال باید به عنوان نقشه راه مشخصی در بازه زمانی یک‌ماه تدوین شود تا گزارش عملکرد خوبی را ارائه دهیم .

وی اظهار داشت: مردمی‌شدن اقتصاد و مشارکت مردمی موجب کاهش وابستگی ما به نفت خواهد شد.
حسین نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید با انگیزه بسیار بالا و با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در مسیر تحقق شعار سال حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: تحقق شعار سال با همت تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان محقق خواهد شد.
ناصر فخر موحدی با تاکید بر اینکه با تبادل نظر مدیران می‌توان به تحقق موضوعات اقتصادی کمک کرد، افزود: در قالب یک برنامه مدون راهکارهای تحقق شعار سال را به زودی ارائه خواهیم داد.
وی اظهار داشت: با تشکیل کمیته اقتصادی به دبیری اداره اقتصاد و دارایی قبل از سال جدید نرخ تورم در انتهای سال ۱۴۰۲ به جایگاه بیستم کشوری کاهش یافت .
فخر موحدی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های استان به عنوان یکی از اهداف اصلی در دستور کار قرار گرفته، در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد اعتماد در بین بخش خصوصی، بهره‌مندی از تشکل‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های شناخته شده در استان، استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی، بسیج سازندگی و بنیاد برکت در جهت مشارکت حداکثری در طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرین از دیگر اهداف تحقق شعار سال خواهد بود .
وی با تاکید بر افزایش بهره‌وری در واحدهای تولیدی، اظهار داشت: شناسایی موانع مهم سرمایه‌گذاری توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، توجه به زنجیره راهبرد ارزش، آشنایی فعالان اقتصادی با شیوه‌های سرمایه‌گذاری هم باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک