دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ساعت ۱۰:۲۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبر داد:

 برپایی ۸ ایستگاه پایش و غربالگری سلامت در خراسان‌شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از برپایی هشت ایستگاه پایش و غربالگری سلامت در استان خبر داد.
 برپایی ۸ ایستگاه پایش و غربالگری سلامت در خراسان‌شمالی,

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو و به همت کادر بهداشتی و درمانی داوطلب معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و در اقدامی ابتکاری و نو تعداد هشت ایستگاه پایش و غربالگری سلامت جهت پایش قندخون، نوار قلب و فشار خون در کلیه شهرستان‌های استان برپا گردید.

محبان در ادامه افزود: در این طرح زائرین علی ابن موسی الرضا (ع) و مسافرین نوروزی می‌توانند این خدمات را به صورت رایگان از ایستگاه‌های پایش سلامت که در مبادی ورودی شهرستان‌های استان مستقر هستند، دریافت نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به دستاوردها و مقامهای کسب شده جمعیت استان در حوزه های مختلف در سال ۱۴۰۲ گفت: حوزه جوانان جمعیت استان در ارزیابی سال ۱۴۰۲ مقام عالی کشوری کسب نمود، در حوزه داوطلبان جزو ۴ استان برتر شدیم و در حوزه بهداشت و درمان الگوی برتر در کشور شناخته شدیم و در حوزه امدادونجات با حضور در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و مناطق زلزله زده افغانستان ضمن کسب تجارب عالی، خدمات ارزنده ای ارائه دادیم.

محبان در ادامه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان در طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳ را تشریح کرد و از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان در پذیرایی از مسافرین و زائرین عزیز در آغاز سال نو خبر داد و گفت: در طرح خدمات بشردوستانه فعالیت‌هایی با هدف ارتقای آگاهی و تغییر نگرش هموطنان برای کاهش رفتارهای پرخطر در قالب سلامت و ایمنی ‌مدنظر‌ هستند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا پویش ملی بهرفت (بهبود رفتار ترافیکی) در ایام نوروز ۱۴۰۳ توسط همیاران جوان جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود و تیم‌های سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) هم به صورت سیار در پارکها و مراکز تفریحی آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک