دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ساعت ۸:۱۸
مدیر کل مدیریت بحران استان:

دستگاه‌های خدمات‌رسان سیل خراسان‌شمالی در حالت آماده‌باش درآمدند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های پیش‌گیری و خدمات‌رسان سیل در استان در حالت آماده‌باش درآمدند.
دستگاه‌های خدمات‌رسان سیل خراسان‌شمالی در حالت آماده‌باش درآمدند,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا شفیق اظهار کرد: از عصر سه شنبه ۲۹ اسفند بارش‌ها در خراسان شمالی شروع می‌شود. 

وی با اعلام اینکه، طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، فعالیت سامانه بارشی از عصر سه شنبه ۲۹ اسفندماه شروع و تا صبح روز پنج‌شنبه ۲ فروردین ماه در سطح استان ادامه خواهد داشت و اوج این بارش‌ها در روز چهارشنبه اول فروردین خواهد بود در خصوص وقوع سیلاب هشدار داد. 

شفیق با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان ها، از هم استانی‌ها و مسافران خواست به هشدارهای صادر شده از سوی دستگاه‌های متولی امر توجه کنند.

وی بر انجام سفرهای غیرضروری، پرهیز از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها و دهانه پل ها، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و اتخاذ راهکارهایی برای محافظت از محصولات کشاورزی تاکید کرد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک