دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ساعت ۹:۱۵
استاندار خراسان شمالی:

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان تامین است

استاندار خراسان شمالی گفت: برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز تمهیدات لازم انجام شده است و توزیع اقلام اساسی بدون هیچ کمبودی درحال انجام است.
کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان تامین است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، محمدرضا حسین نژاد در آخرین جلسه شورای اداری استان بر افزایش بازرسی‌ها و نظارت دقیق در بازار استان برای تامین اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم تاکید کرد.

حسین نژاد اظهارکرد: ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی و تمام دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در ایام تعطیلات نوروز برای خدمات رسانی به مردم آمادگی کامل داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی افزود: تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران اندیشیده شده است.

حسین نژاد با بیان اینکه برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در این ایام تمهیدات لازم انجام شده است و توزیع اقلام اساسی بدون هیچ کمبودی درحال انجام است، بر افزایش بازرسی‌ها و نظارت دقیق در بازار استان برای تامین اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم تاکید کرد.

وی عزم و اراده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را قابل تقدیر خواند و این مشارکت و کسب رتبه ۵ در بین استان‌ها را افتخاری برای خراسان شمالی عنوان کرد.

وی افزود: اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان با قوت پیگیری می‌شود و تاکنون نیز بسیاری از این مصوبات اجرایی شده است.

استاندار خراسان شمالی با قدردانی از تمام مدیران و مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و… که با وحدت و همدلی در مسیر حرکت رو به جلو و توسعه استان در یک شرایط خوب سهم به سزایی داشتند، گفت: در جذب صد درصدی اعتبارات برای سال آینده و مولد سازی مدیران دستگاه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در سال جدید توجه بیشتر به مباحث دینی و امور فرهنگی در جامعه نیز تاکید کرد.  

استاندار خراسان شمالی استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه تاسیس در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم را مورد توجه قرار داد.

حسین نژاد درخشش دانش آموزان استان در المپیادهای علمی را هم تبریک گفت و اظهارداشت: در المپیاد علمی ریاضی، ده درصد از مجموع راه یافتگان به مرحله دوم در سطح کشور، دانش آموزان مستعد خراسان شمالی هستند، که موجب سربلندی جامعه تعلیم و تربیت و تدوام پیشرفت‌ها خراسان شمالی است.

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران کار بر مبنای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا با کمترین تذکر در راستای رفع مشکلات و توسعه استان بر مدار قانون پیش برویم.

وی برگزاری جشن گلریزان همانند هر سال در ماه مبارک رمضان و کمک به آزادی زندانیان نیازمند را مورد توجه قرار داد.

حسین نژاد اقدامات و توفیقات حاصل شده در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساختی و… در استان را به تفصیل تشریح کرد و اظهارامیدواری کرد: در سال ۱۴۰۳ با اجرایی شدن و تکمیل بعضی از پروژه‌ها و قراردادهای بسته شده، توسعه زیرساخت‌های استان رقم بخورد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با قدردانی از تمام تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان و با درخواست از استاندار خراسان شمالی در زمینه تحقق عدالت اجتماعی در تمام حوزه‌ها، اظهارامیدواری کرد: در ادامه مسیر پیشرفت استان، با همدلی و وفاق تمام ارگان‌ها، مسولان و اجزای حاکمیت در استان خراسان شمالی همت داشته باشند.  

پاکمهر با تشریح اقدامات و پروژه‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ در استان، توسعه راه خراسان شمالی، محور شریانی بجنورد به جنگل گلستان و جاده اتصال به استان سمنان را مورد تاکید قرار داد.
وی به جهت پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن، اخذ مجوز ماده ۲۳ انتقال آب سرانی به چهار شهرستان، انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، انتقال آب پلنگ دره به بجنورد و… از زحمات استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولین اجرایی قدر دانی کرد و آنها را یادگاری از زحمات استاندار و مسئولان استانی عنوان کرد.

انتهای خبر/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک