شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ساعت ۲۱:۰

واکنش وزارت ورزش به شائبه حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات سوارکاری

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به شائبه‌های مطرح شده در مورد حمایت از کاندیدای خاص در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، واکنش نشان داد.
واکنش وزارت ورزش به شائبه حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات سوارکاری,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از ایسنا،سیدمحمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری با تاکید بر اینکه شأن وزارت ورزش بالاتر از آن است که از نامزد خاصی حمایت کند، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان در سلامت کامل فعالیت می‌کند و تاکیدش بر برگزاری سالم مجامع انتخاباتی است.

وی افزود: شأن مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری نیز بالاتر از آن است که وارد چنین مسائلی شود و هیچ‌گونه حمایتی از سوی وزارت ورزش از کاندیدای خاصی صورت نگرفته است و باید به مجمع احترام بگذاریم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هدف وزارت ورزش برگزاری سالم مجامع انتخاباتی است، عنوان کرد: باید به رای مجامع احترام بگذاریم و بدانیم که سوارکاری برای کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و هویت ورزش کشور است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک