شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ساعت ۱۲:۸

اعتبار ماه دوم طرح کالابرگ فجرانه واریز شد

مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: واریز اعتبار ماه دوم طرح فجرانه کالابرگ از شب گذشته آغاز شده و به تدریج برای همه سرپرستان خانوار در ۷ دهک واریز می‌شود.
اعتبار ماه دوم طرح کالابرگ فجرانه واریز شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، سید رضا یحیوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد واریز شارژ اعتبار ماه دوم فجرانه کالابرگ الکترونیکی گفت: از شب گذشته شارژ اعتبار برای سرپرستان خانوار در ۷ دهک کم درآمد آغاز شده و چون تعداد افزاد زیادند، به تدریج واریز می‌شود، اما مردم از امروز می‌توانند اعتبار ۲۲۰ هزارتومان ماه دوم طرح فجرانه را استفاده کنند.
مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون در مورد استقبال از ماه اول فجرانه گفت: ۱۷٫۷ میلیون خانوار با جمعیت حدود ۵۶٫۶ میلیون نفر از مرحله اول فجرانه استقبال کردند. در ماه اول ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی در کنار ۳۶٫۸ هزار میلیارد تومان آورده مردم، صرف خرید ۱۱ قلم کالای خوراکی شد و در مجموع ۴۷٫۲ همت کالای خوراکی سر سفره مردم قرار گرفت.
یحیوی در مورد روش آگاهی از اعتبار مشمولان فجرانه، گفت: مردم از طریق برنامه کاربردی «شما» شبکه ملی اعتبار از میزان اعتبار خود و نزدیکترین فروشگاه همکار طرح، با خبر شوند.
به گفته وی، ماه دوم طرح فجرانه از ۱۸ اسفند تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود و این اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی فجرانه ارتباطی به یارانه معیشتی ماهانه ندارد و جدای از آن است.
۱۱ قلم کالای کالابرگ الکترونیکی شامل، شیر، ماست، پنیر، مرغ، تخم مرغ، گوشت گوساله، برنج، قندو شکر، روغن، حبوبات، ماکارونی است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک