شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ساعت ۱۲:۴

شهادت یک سرباز وظیفه در درگیری با اشرار مسلح در کرمان

در مبارزه پلیس با اشرار مسلح در رودبار جنوب استان کرمان سرباز وظیفه یونس محمودی به شهادت رسید و یک نفر از کادر نیروی انتظامی مجروح شد‌.
شهادت یک سرباز وظیفه در درگیری با اشرار مسلح در کرمان,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، سردار «فرشید» گفت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.
وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری خودرو اقدام به تیر اندازی نموده و طی این درگیری سرباز وظیفه «یونس محمدی» به شهادت رسید و سرباز وظیفه «امید رضا دستجردی» از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلج دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.
سردار «فرشید» با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان داشت: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گرانقدر شهید «یونس محمدی» به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به این که حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک