شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ساعت ۸:۵۲

ساعت کاری موزه‌های خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: ساعت کاری موزه‌ها و بناهای تاریخی خراسان شمالی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد.
ساعت کاری موزه‌های خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک  محمدرضا قهرمانیان در گفتگو با ایسنا، اظهارکرد: در بخشنامه از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ساعت کاری موزه‌ها، پایگاه‌های میراث‌فرهنگی، بناها و محوطه‌های تاریخی فرهنگی استان در نوروز ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۸ اعلام شد.

وی بیان کرد: در «شب‌های قدر» ساعت بازدید موزه‌ها و پایگاه‌های ملی از ۹ صبح تا ۱۷ است. فردای شب قدر، ساعت فعالیت موزه‌ها از ۱۰ صبح خواهد بود.

قهرمانیان افزود: تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی در روز ۱۳ فروردین - هم‌زمان با روز طبیعت و سالگرد شهادت حضرت علی (ع) - تعطیل هستند.

وی افزود: تهیه بلیت هم تا یک ساعت قبل از بسته‌شدن موزه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی تأکید کرد: در حال حاضر شش موزه فعال در استان وجود دارد که می‌توان موزه مردم‌شناسی عمارت مفخم بجنورد، موزه اسناد و نسخ خطی آینه‌خانه بجنورد، موزه گرمابه و تاریخ شهر فاروج، موزه گرمابه و تاریخ شهر جاجرم، موزه قلعه جلال‌الدین گرمه و موزه فرش شیروان را نام برد که برای بازدید در ایام نوروز آماده سازی شده اند.

وی تصریح کرد: موزه باستان شناسی مفخم نیز بعد از چند سال در نوروز ۱۴۰۳ برای بازدید عموم آماده شده است.

انتهای خبر 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک