شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ساعت ۱۰:۵۲
مدیر اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی خبر داد:

مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در خراسان‌شمالی

مدیر اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: بر اثر حوادث چهارشنبه پایان سال در استان خراسان‌شمالی ۱۴ مورد حادثه منجر به مصدومیت اتفاق افتاده است.
مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در خراسان‌شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، تقی دولت‌آبادی مدیر اورژانس خراسان‌شمالی اظهار داشت: بر اثر حوادث چهارشنبه پایان سال در استان خراسان شمالی ۱۴ مورد حادثه منجر به مصدومیت اتفاق افتاده است.

وی افزود: ۹ مورد از این موارد مربوط به آقایان و ۵ مورد مربوط به بانوان است و متاسفانه سه نفر از اطفال نیز در این حوادث دچار مصدومیت شدند.

مدیر اورژانس خراسان شمالی، بیان کرد: در این حوادث ۸ نفر در بجنورد٬ یک نفر در گرمه و ۵ نفر در شهر اسفراین مصدوم شده و به مراکز درمانی مراجعه کردند.

دولت آبادی ادامه داد: متاسفانه دو نفر در اثر حوادث چهارشنبه پایان سال در استان خراسان شمالی دچار مجروحیت شدید شدند که این افراد همچنان بستری هستند. یک پسر ۵ ساله  بر اثر انفجار ترقه دچار آسیب چشمی شده که در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد بستری است.

وی خاطرنشان کرد: پسر ۱۰ ساله‌ای نیز بر اثر سوختگی دست و پا در اثر آتش‌سوزی و انفجار ترقه در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد بستری شده و ۱۲ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک