یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ساعت ۹:۳
استاندار خراسان شمالی:

خراسان‌شمالی آماده استقبال از مسافران نوروزی لست

استاندار خراسان‌شمالی گفت: آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و خدمت‌رسانی به زائرین امام رضا (ع) را در ایام نوروز داریم.
خراسان‌شمالی آماده استقبال از مسافران نوروزی لست,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، محمدرضا حسین‌نژاد  در آئین آغاز طرح ترافیکی نوروزی خراسان شمالی که در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: خراسان‌شمالی آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را در ایام نوروز را دارد.

وی در ادامه افزود: خراسان شمالی با اجرای طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و فرماندهی انتظامی با بهره‌گیری از ظرفیت تمام دستگاه‌های امدادی، با هدف تأمین آرامش خاطر و امنیت مسافرین، آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

استاندار خراسان شمالی ضمن قدردانی از تلاش تمام نیروها و دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای این طرح، بیان کرد: خدمات ارزشمند این افراد علاوه بر ایجاد امنیت در اعتلا و پیشرفت استان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته خراسان شمالی از استان‌های موفق در زمینه ماندگاری مسافران بود، بیان کرد: امسال نیز با تأمین امنیت، استفاده از ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب، میزان ماندگاری مسافران در این خطه از کشور افزایش یابد و شاهد رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در استان باشیم.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک