دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ساعت ۸:۱۵

۹۵۰۰ عدد انواع محصول فرهنگی در نمایشگاه قرآن بجنورد عرضه می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم امشب با حضور شماری از مسئولان، مدیران و فعالان قرآنی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد گشایش یافت در این نمایشگاه ۹۵۰۰ عدد انواع محصول فرهنگی عرضه می‌شود.
۹۵۰۰ عدد انواع محصول فرهنگی در نمایشگاه قرآن بجنورد عرضه می‌شود,

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک ،چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌شمالی شامگاه دوشنبه بیست‌و‌یکم اسفندماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در ۳۲ غرفه با شعار «می خوانمت» افتتاح شد.

در مجموع در این نمایشگاه ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که تا بیست‌وهفتم اسفندماه دایر است، ۱۷ ناشر کتاب از میان ناشران استان و هفت ناشر کشوری حضور دارند که بنیاد پژوهش های آستان قدس، انتشارات به نشر از مشهد، مرکز تحققیات کامپیوتر نور، انتشارات سنگر کتاب، موسسه امام خمینی (ره) قم و بوستان کتاب قم از جمله ناشران کشوری هستند.

همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس های اسلامی و ایرانی اختصاص دارد که فرصت بسیار مناسبی برای خرید بانوان است.

برپایی کرسی های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه است و ارائه طرح های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه های هنری، تخفیف ۴۰ درصدی محصولات فرهنگی و غرفه ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده در نمایشگاه است.

این نمایشگاه در دو نوبت صبح ۹ تا ۱۳ و بعدازظهر ۱۹ تا ۲۳ در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد فعال است.

انتهای خبر/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک