دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ساعت ۱۰:۲۳
رئیس دانشکده انقلاب اسلامی بجنورد خبر داد:

شرکت ۵۰ دانشجوی دانشکده انقلاب در بازارچه صنایع دستی

رئیس دانشکده انقلاب اسلامی بجنورد گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه انقلاب بجنورد برای شرکت در این نمایشگاه استقبال کرده‌اند.
شرکت ۵۰ دانشجوی دانشکده انقلاب در بازارچه صنایع دستی,

اعظم‌السادات افشین‌فر، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی که در خانه فرهنگ بجنورد برگزار شده است، عمدتا آثار دانشجویان رشته طراحی دوخت و گرافیک است که پته دوزی، دوخت مانتو، صنایع چوبی، مجسمه سازی، سرویس هفت‌سین، تابلوهای نقاشی، محصولات چرمی را شامل می‌شود.

رئیس دانشکده انقلاب اسلامی بجنورد افزود: هرسال دو مرتبه نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان در سال در دانشکده انقلاب بجنورد برگزار می‌شود که امسال برای اولین بار در خارج از  محیط دانشگاه این بازارچه صنایع دستی دانشجویان را برگزار کردیم.

افشین‌فر ادامه داد: برای محصولاتی مانند آبنبات، قره قوروت و محصولات مشابه بسته‌بندی خلاقانه‌ای طراحی کرده‌اند.همچنین قرار است روز شنبه هفته آتی اصناف استان برای بازدید از نمایشگاه تشریف بیاورند و از این بسته بندی‌های دانشجویان سفارش خرید تهیه کنند.

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه برای شرکت در این نمایشگاه استقبال کرده‌اند، اضافه کرد: از عموم دعوت می کنیم که از این نمایشگاه دیدن کنند تا به جای اینکه کالاهای خارجی که در بازار است را خریداری کنند از تولید داخل استقبال کنند و این همه دانشجو با هنر در استان را ببینید و لذت ببرند همچنین اگر سفارشات زیاد باشد انگیزه دانشجویان برای تولید بیشتر می‌شود.

رئیس دانشکده انقلاب اسلامی بجنورد با بیان اینکه قیمت‌های این بازارچه منصفانه است و تمام سود درآمدی حاصل به خود دانشجویان تعلق دارد، گفت: هدف از برگزاری این بازارچه این است که دانشجویان از هنر خودشان به درآمد برسند و برای آینده شغلی شان راه درآمدی پیدا کنند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک