دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ساعت ۸:۲۷

۵۰ پایگاه اورژانس خراسان‌شمالی آماده خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۳۵۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۵۰ پایگاه زیرنظر این دانشگاه آماده‌ خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروز ۱۴۰۳ هستند.
۵۰ پایگاه اورژانس خراسان‌شمالی آماده خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی تقی دولت آبادی با بیان این مطلب اظهار کرد: ۶ ایستگاه سلامت نوروزی نیز در محور جنگل گلستان - مشهد و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی به حالت آماده است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده ها، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است، تصریح کرد: علاوه بر پایگاه های اورژانس، یک اورژانس هوایی، اتوبوس آمبولانس و چهار اورژانس موتوری نیز برای ارایه خدمات در آمادگی کامل هستند.

وی با اشاره به آمادگی بیمارستان‌ها برای ارایه خدمات اورژانسی، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۲ بیمارستان دولتی و خصوصی استان با هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی و اورژانسی در ایام تعطیلات نورز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت یادآور شد: مسافران و شهروندان در صورت مواجه با مواردی از قبیل مشکلات قلبی و تنفسی، اورژانس های گوارشی(خونریزی گوارشی همراه با استفراغ خونی) درد شکم، ضربه شدید به شکم، زنان و زایمان با شماره اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک