دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ساعت ۶:۴۵
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی:

پیش‌بینی جمع‌آوری ۹ میلیارد تومان کمک مردمی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: امسال جمع آوری کمک‌های مردمی در راستای جشن نیکوکاری ۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
پیش‌بینی جمع‌آوری ۹ میلیارد تومان کمک مردمی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، مجید الهی‌راد در مراسم محوری جشن نیکوکاری که در یکی از مدارس شهرستان بجنورد با حضور مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد پایگاه از امروز تا ابتدای ماه مبارک رمضان در میادین تمامی شهرستان‌های استان، مدارس منتخب و مراکز نیکوکاری به‌منظور جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه خیران دایر است.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ابتدای بهمن‌ماه در استان آغاز شده است، افزود: امسال در مجموع ۲۲۵ پایگاه جشن نیکوکاری که از این تعداد ۶۵ پایگاه در مدارس منتخب و برخوردار، ۱۴۵ پایگاه در مرکز نیکوکاری و مابقی در میادین شهرهای استان دایر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همچنین کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ پل‌های ارتباطی این نهاد برای دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر استان است.

وی افزود: سال گذشته به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط خیرین و مردم نوع‌دوست استان جمع آوری شد که تماما در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.  

الهی‌راد تصریح کرد: امسال جمع آوری کمک‌های مردمی در راستای جشن نیکوکاری ۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/  امین فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک