دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ساعت ۲۰:۴۹
مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

بازی‌های رایانه‌ای یک صنعت خلاق است

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: بازی‌های رایانه‌ای یک صنعت خلاق است به این معنا که همه محصول یک دنیای جدید را به روی مخاطبش باز می‌کند .
بازی‌های رایانه‌ای یک صنعت خلاق است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، محمد امین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با حضور در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: بازی های رایانه ای یک صنعت خلاق است به این معنا که همه محصول یک دنیای جدید را به روی مخاطبش باز می کند؛ هر بازی یک روایت جدیدی را به روی مخاطبش باز می کند، یعنی اینکه ایده های جدید خیلی در صنعت بازی سازی مهم است.

وی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی که به صورت سالانه برگزار می شود به تولیدکنندگان استانی  کمک می کند تا خودشان را برای رویدادهای سالانه آماده کنند.

حاجی هاشمی بیان کرد: شناسایی و معرفی ایده های جدید کمک می کند تا در صنعت بازی سازی چه در کشور و چه در جهان مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد، مخاطبان تشنه ایده جدید و جذاب هستند.

وی یادآور شد: موضوعاتی با مضمون مقاومت و غزه در این رویداد از نکته های مثبت و روز دنیا است؛ مخاطب آماده است تا این موضوعات را بشنود. تیم‌ها ایده های جدید و خلاقانه ای داشتند؛ این رویداد به رشد و توسعه بازی سازی بومی با محتوای غنی ایرانی – اسلامی کمک می کند.

وی ادامه داد: انشاالله بنیاد بازی های رایانه ای بتواند در کنار مجموعه بسیج این رویداد را به رویدادهای دیگر وصل کند و به انتشار و جهانی سازی محصولاتی که در کشور تولید شده کمک کند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در پایان با بیان اینکه مسیر تولید و بازی یک چرخه ای دارد، گفت: این رویداد در واقع به مرحله تولید کمک می کند تا تیم ها بازی های خودش را در رویداد تولید کنند و خودشان را در بازی های رایانه ای که دهه فجر برگزار می شود؛ آماده کنند و در آنجا برای انتشار داخلی مورد حمایت و سرمایه گذاری قرار دهند؛ به نظر می رسد در این برنامه تیم های خوبی شرکت کردند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک