دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ساعت ۱۷:۵۹
منتور مسابقات تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح کرد:

اضافه شدن بخش اقتصاد هنر به رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج

منتور بخش انیمیشن رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: بخش اقتصاد هنر به رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج اضافه شده است که در واقع به درآمدزایی بازی ساز کمک می کند.
اضافه شدن بخش اقتصاد هنر به رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حسن اصلی، منتور بخش انیمیشن رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به برگزاری پنجمین دوره برگزاری این رویداد اظهار داشت: با سایر منتورها به بررسی بخش ایده‌های شرکت‌کنندگان رویداد پرداختیم و این دوره را از نظر ایده با دوره‌های قبل متفاوت دیدیم. انشالله فردا هم تولیدات نهایی شده و به داوری گذاشته می شوند.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به اینکه در دوره های قبل خودم هم شرکت کننده بوده ام، این دوره ویژگی های متفاوتی با سایر رویدادها دارد. یکی این که تعداد شرکت کنندگان بالاتر رفته و سن شان هم پایین تر آمده که نشان می دهد استقبال از این رویداد بیشتر شده و محتواها هم نسبت به سالهای قبل بالاتر آمده است.

منتور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تصریح داشت: هوا نسبت به دوره قبل بهتر شده و در زمان بهتری این رویداد را در حال برگزاری است؛ پارسال برق های سالن به دفعات قطع می شد ولی امسال تاکنون چنین مشکلی نداشتیم و این نشان می دهد ضمن استقبال بیشتر، برگزاری رویداد هم بهتر شده است.

اصلی در پایان گفت: در بخش بازی سازی هم یک بخشی اضافه کرده اند به نام اقتصاد هنر که در واقع به درآمدزایی بازی ساز کمک می کند. این خیلی مهم است تا خودشان را بتوانند به چرخه اقتصادی متصل کنند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک