دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ساعت ۱۷:۵۵
مسعود بصیری مطرح کرد:

کشف استعدادهای فراوان در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان گفت:‌ در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج می توان تک تیراندازان بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف و از استعداد آنها بهره گرفت.
کشف استعدادهای فراوان در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، مسعود بصیری، مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه رویدادی که در حوزه فضای مجازی و دیجیتال از سوی بسیج در حال برگزاری است، یکی از بهترین رویدادهایی است که در کل کشور برگزار می شود، گفت: در این رویداد استعدادها از کف پایگاه های بسیج و جامعه که شاید دسترسی به دستگاه ها و مراکز علمی صاحب نام را ندارند شناسایی می شود.

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان مستعد در رویداد تولید محتوای بسیج بسیار متفاوت است، ادامه داد: در برخی موارد شاهد هستیم که محتوای تولیدی در این رویداد تنه به تولیدات شرکت های بزرگ تولید محتوای دیجیتال می زند.

بصیری با بیان اینکه رسانه ها امروز خوراک اصلی فکری مردم دنیا را تولید و تامین می کنند، اضافه کرد:‌ تولید کردن محتوا برای تغذیه ذهن از این حیث یک اولویت برای گردانندگان شبکه های مجازی در دنیاست، در مسئله فلسطین اگر محتوای دیجیتال تولید شود می تواند اثر زیادی در جهان داشته باشد.

مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان با اشاره به اینکه یک کاریکاتوریست می تواند با یک تصویر از غزه دنیا را تکان دهد، تاکید کرد:‌ در این رویدادها می توان تک تیراندازان بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف و از استعداد آنها بهره گرفت.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک