دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ساعت ۱۶:۱
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛

آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: امروز واریز عیدی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بازنشستگان به حساب‌شان آغاز شد.
آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرنگار مهر، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: از امروز واریز عیدی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بازنشستگان به حساب‌شان آغاز شد.

اعتبارِ تأمین عیدی امسال معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان است که با تأمین این اعتبار، امروز عیدی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مستمری‌بگیر و بازنشسته در حساب‌ها خواهد بود.

طبق بخشنامه عیدی سال ۱۴۰۲ مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، مبلغ عیدی امسال برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان (مجموع سهام)، معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال) است، اما در راستای حمایت از خانواده، علاوه بر مبلغ عیدی موضوع مصوبه مذکور، برای هر پرونده فعال مستمری که بر اساس قوانین و مقررات مربوط مشمول دریافت کمک هزینه عائله مندی یا کمک اولاد هستند، مبلغ ثابت ۷۰۰ هزار تومان بابت عائله‌مندی و مبلغ ثابت ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر فرزند تحت تکفل با لحاظ مفاد بخشنامه الحاق یک جز به بند (۷-۴) بخشنامه تلخیص و تجمیع بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و دستورهای اداری مربوط به مزایای متعلقه به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک