دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ساعت ۱۵:۴۳
رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی:

ترویج ایمان و امید ماموریت اصلی امروز است

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی گفت: رسالت امروز تمام مسئولان و رسانه‌ها، ترویج ایمان و امیدآفرینی در جامعه است.
 ترویج ایمان و امید ماموریت اصلی امروز است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت الاسلام رضا عرفانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه‌های خراسان‌شمالی اظهارکرد: دو نکته که همه رسالت داریم در آن مورد کار کنیم این است که برای ترویج ایمان و امید در کشور تلاش کنیم.


حجت‌الاسلام عرفانی تاکید کرد: وقتی ایمان و امید از یک جامعه به خصوص نسل جوان گرفته شود به راحتی دشمن می‌تواند در این جامعه به اهدافش برسد.

وی افزود: هرچند امروزه انتقاداتی به مسئولان کشور و وضعیت اقتصادی و اجتماعی وجود دارد اما باید انتقاد منصفانه باشد و طوری باشد که امید را در جوانان و جامعه از بین نبرد.

این مسئول با بیان اینکه هیچ کشوری مانند ایران مورد هجمه دشمنان در مراسم‌های ملی مانند راهپیمایی‌ها و انتخابات قرار نمی‌گیرد، گفت: برای ترویج ارزش‌های دینی و هنجارهای اخلاقی و اجتماعی اقدامات خوبی انجام می‌شود که نیازمند انتشار در رسانه است.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: دشمن در جنگ سخت با توجه به پیشرفت‌های بعد دفاعی و نظامی، جرئت ورود ندارد اما در جنگ نرم وارد می‌شود.

حجت‌الاسلام عرفانی تصریح کرد: رسانه در این گود می‌تواند با شجاعت، صداقت و انصاف وارد شود و در بعد ترویج دین و هنجارهای اجتماعی بسیار تاثیر گذار عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که باورهای دینی پررنگ بوده و پایبندی به ارزش‌های اجتماعی وجود داشته باشد، دشمنان نمی‌توانند ضربه‌ای به کشور بزنند بنابراین دشمن برای آسیب زدن به کشور در این بخش وارد شده تا با ترویج فرهنگ غرب و از بین بردن نهاد خانواده ارزش‌ها را کم رنگ کند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک