دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ساعت ۱۳:۴۱
استاندار خراسان شمالی:

زمینه پذیرش بیمار از کشور ترکمنستان در خراسان‌شمالی فراهم است

استاندار خراسان‌شمالی گفت: خراسان‌شمالی در حوزه درمان و سلامت پیشتاز است و زمینه برای جذب و تبادل دانشجو، اساتید و کارشناسان و انتقال تجربیات و پذیرش بیمار در مراکز درمانی فراهم است.
زمینه پذیرش بیمار از کشور ترکمنستان در خراسان‌شمالی فراهم است,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصراترک به نقل از مهر، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان‌شمالی در نشست مشترک با استاندارآخال و در کار گروه توسعه صادرات خراسان شمالی که شب پنج‌شنبه در سالن همایش پتروشیمی برگزار شد، اظهار کرد: با ترکمنستان ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک داریم و اغلب مرزنشینان ما ترکمن هستند و به بیان حقیقی با ترکمنستان خویشاوند هستیم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته در حضور رؤسای جمهوری ایران و ترکمنستان، تفاهم نامه‌ای بین دو استان آخال و خراسان شمالی امضا شد که سفر استاندار آخال و هیئت همراه زمینه‌های اجرای آن را فراهم کرده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در حوزه درمان و سلامت پیشتاز است و زمینه برای جذب و تبادل دانشجو، اساتید و کارشناسان و انتقال تجربیات و پذیرش بیمار در مراکز درمانی استان فراهم است.

وی به بیابان‌زدایی و گذر مرزی و … به عنوان موضوعاتی برای تبادل تجربیات و مذاکرات اشاره کرد و گفت: در کمیسیون مشترک اقتصادی بر شناسایی مکانی برای گذر مرزی تاکید شد که پس از عید نوروز با حضور سرکنسول ترکمنستان در استان بررسی‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک