یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ساعت ۱۲:۱۵
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

راهبرد اصلی کمیته امداد، توانمند سازی مددجویان است 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور راهبرد و سیاست اصلی کمیته امداد را توانمند سازی مددجویان اعلام کرد و گفت: این راهبرد از تاکیدات مقام معظم رهبری است.
راهبرد اصلی کمیته امداد، توانمند سازی مددجویان است ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، جعفر صباغیان صبح امروز در دیدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با استاندار خراسان شمالی، برنامه‌های کاربردی بسیاری در این مسیر به ویژه در حوزه اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان و مهارت برای مددجویان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ برنامه در قالب ۱۲۰ نوع خدمت در کمیته امداد ارائه می‌شود، اظهار داشت: تمام این برنامه‌ها با تاکید بر پیوست توانمند سازی صورت می‌گیرد.

صباغیان با اشاره به اینکه در ۸۰ درصد استان‌ها جشن خودکفایی برگزار شده، گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان موجب می‌شود از تحت پوشش قرار گرفتن خارج شوند ضمن آنکه با برنامه‌های فرهنگی و تحصیلی می‌توان موجبات خودکفایی مددجویان را فراهم کرد.

وی، شناسایی انواع فقر مادی و معنوی افراد تحت پوشش را دیگر ماموریت کمیته امداد عنوان کرد و افزود: این نهاد انقلابی تنها به نیازهای مادی مددجویان توجه نمی‌کند بلکه حوزه‌های فرهنگی و معنوی هم در دستور کار است.  

وی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانی جمعیت، مشاوره‌های قبل از طلاق، آسیب‌های اجتماعی نیز اقدامات خوبی انجام شده است تا در مسیر رفع نیازهای معنوی مددجویان قدم برداریم.

وی اظهار داشت: از استان خراسان شمالی انتظار زیادی داریم چون استاندار خراسان شمالی فردی جهادی، انقلابی و دغدغه مند در مسیر محرومیت زدایی هستند که امیدواریم موضوع توانمند سازی در این استان بیش از سایر استان‌ها پررنگ‌تر باشد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: در بخش‌های مختلف کمیته امداد تلاش‌های خوبی در سطح استان صورت گرفته است.

محمدرضا حسین نژاد افزود: رسالت اصلی کمیته امداد استان رسیدن خانواده‌های مددجویان به استقلال است.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک