یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ساعت ۸:۱۱

فراخوان جشنواره رسانه‌ای «حماسه حضور» منتشر شد

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان شمالی جشنواره رسانه‌ای «حماسه حضور» را با محوریت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.
فراخوان جشنواره رسانه‌ای «حماسه حضور» منتشر شد,

به گزارش  عصراترک،  خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان شمالی با هدف تلاش مضاعف رسانه‌ها در تولید محتوای رسانه‌ای با محوریت انتخابات ۱۴۰۲ و با موضوعات: تیتر؛ خبر؛ گزارش؛ گفتگو؛ عکس؛ کاریکاتور؛ کلیپ و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، اقدام به برگزاری این جشنواره می‌کند.

در متن فراخوان این جشنواره، شرایط شرکت در این جشنواره به شرح زیر تعیین شده است:

شرایط:

کلیه آثار فوق باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و یا کانالهای فضای مجازی پر مخاطب (پیوست رسانه‌های مجوز دار) از تاریخ ۱۷ مرداد ماه سال‌جاری تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲منتشر شده و صاحب اثر نسخه اصلی روزنامه یا لینک محتوای منتشرشده را با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره همراه یا تلفن ثابت، بر روی cd ذخیره و حداکثر تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ و اعلام نتایج انتخابات به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

لذا کلیه خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان، کاریکاتوریست‌های رسانه‌ها، علاقمندان به تولید فیلم‌های کوتاه و فعالان کانالهای پر مخاطب استان که در رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند، می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس: بجنورد، خیابان برنجی، بعد از فرماندهی مرزبانی سابق، طبقه فوقانی دفتر خدمات ایرانسل، دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصراترک ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره۰۹۳۷۶۶۵۴۸۵۱ تماس بگیرند.

توجه: هر شخص می‌تواند حداکثر در دو رشته و در هر رشته دو اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

جوایز:

پس از بررسی آثار و با رای هیات داوران جشنواره، به نفرات اول تا سوم در هر رشته به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

مراسم اختتامیه جشنواره؛

مراسم اختتامیه جشنواره فروردین ۱۴۰۳ برگزار و از برگزیدگان جشنواره تقدیر و تجلیل بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک